وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس سیاسی اول نیوز، خسرو نصیری زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران صبح یک شنبه در مجموعه سعد آباد برای انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری کرد و آن قد هم اعتماد به نفس دارد که هنوز هیچ نشده خودش را پیروز انتخابات میداند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور با طرح برنامه ها و شعارهایی عجیب پا به عرصه انتخابات گذاشت تا از اولین کاندیدای حاشیه ساز باشد .

نصیرزاده معتقد است که در انتخابات ریاست جمهور آینده نیروی مستقل حاض یعنی خود ایشان پیروز قطعی انتخابات خواهد بود .

حضور نصیرزاده در انتخابات ریاست جمهور ی آینده زیاد عجیب به نظر نمیرسدهرچند برای برخی سیاسیون و تحلیل گران باتوجه به عدم کارسیاسی ایشان غیر قابل هضم است اما چیزی که بیش از اندازه ذهن و فکر مردم و مسولین را به خود معطوف کرده است و قابل تامل است طرح شعارهایی عجیب از سوی این کاندیدا میباشد .

دبیر کل مجمع متخصصین ایران معتقد است در انتخابات پیش رو انتخابات چند ظلعی مرکب از اصلاح طلبان ،اصول گرایان، نیروی دولتی ومستقلین خواهد بود که اختلاف در خود اصول گرایان واصلاح طلبان موجب بهره بردن مفید مستقلین وپیروزی در انتخابات خواهد شد.

ایشان همچنین مدعیست که هاشمی رفسنجانی قطعا در انتخابات آینده از او اعلام حمایت می کند که می تواند کمک بسیار بزرگی در کسب کرسی ریاست جمهوری به او انجام دهد .

اما از حرفای این آقازاده که بگذریم طرح شعارها و برنامه های عجیب این کاندیدا قابل تامل است. وی می گوید دختران و پسران باید رابطه آزاد و مشروع داشته باشند و حجاب باید به حداقل ممکن برسد و بانیان فرهنگی و انتظامی کشور حق دخالت در این امر را ندارند!
 


آیا برای رسیدن به پست های حکومتی آماج حمله قرار دادن شعار های اصیل اسلامی، نیاز است؟ اصلا در روزگاری که همه ی بانیان فرهنگی برای ترویج مقوله حجاب در جامعه تلاش می کنند آیا منطقی و منصفانه هست که برخی برای چند صباحی ریاست دنیوی و کسب آرای مرم با احساسات آنان بازی کنند و همگام با دشمن برای کاهش حجاب اسلامی و از بین بردن آن تلاش کنید؟ اصلا آقای نصیرزاده تحلیل شما از رابطه مشروع و آزاد دختر و پسر چیست ؟

این آقازاده همچنین معتقد است که در رابطه با آمریکا هیچ گونه خصامتی نباید صورت گیرد و رابطه با آمریکا آن قد ساده و آسان است که همه ی مشکلات ایران و آمریکا در یک ساعت قابل حل شدن است .

شعار عجیب دیگری که دبیر کل متخصصین انجمن ایران داده است این که در صورت پیروزی در انتخابات بعد از هجده ماه هیچ بیکاری در ایران پیدا نخواهد شد ودر صورت نقض این وعده کلیه وزرا و شخص ایشان به صورت دسته جمعی استعفا می دهند.

حال باید ببینیم با نزدیک شدن به انتخابات آقای نصیرزاده چه شعارهای عجیب دیگری میدهد یا اصلا ایشان تاپایان این انتخابات برشعار و مواضعشان باقی می ماند یا نه؟

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:انتخابات,فتنه,اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com